Tretze Minuts Despres De Mitjanit eBook

Titantitan.mx Tretze Minuts Despres De Mitjanit Image
DESCRIPCIÓN

Descubre el libro de Tretze Minuts Despres De Mitjanit con titantitan.mx. Lea el PDF de Tretze Minuts Despres De Mitjanit en su navegador de forma gratuita. Regístrate y descarga Tretze Minuts Despres De Mitjanit y otros libros de Jo Pestum.

Què faries si una oreneta es presenta a casa teva i diu que vol parlar per telèfon? Suposem que l’hi deixes, encara que sigui un telèfon de joguina. Ella truca i demana un taxi, i el taxi és un corb que l’ha de portar a la pineda Fosca, entre el pi dos mil tres i el dos mil dotze. En Jofre té aquesta sort, perquè l’oreneta cau a casa seva i el convida a volar. Es fa petit petit petit… i puja al taxi. Si ell ho pot fer, tu també. Què et sembla? Aventura a la vista!

INFORMACIÓN

TAMAÑO DEL ARCHIVO
6,71 MB
FECHA
2003
ISBN
9788421625941
DESCARGAR LEER EN LINEA

Librerías Prometeo y Proteo. 30 años entre Libros. La mayor librería especializada de Málaga. Textos UNED y Universitarios, Galaxia Gütemberg, Andalucía.

El autor de Tretze minuts després de mitjanit, con isbn 978-84-216-6258-8, es Jo Pestum, esta publicación tiene ciento sesenta páginas. La obra Tretze minuts després de mitjanit forma parte del catálogo de Editorial Bruño. Su andadura comenzó en 1898 y tiene su sede en Cataluña. Dicha editorial tiene más de 3000 libros publicados.