A Viaxe Do Vento Pequeno eBook

Titantitan.mx A Viaxe Do Vento Pequeno Image
DESCRIPCIÓN

El libro A Viaxe Do Vento Pequeno en formato PDF. El libro A Viaxe Do Vento Pequeno en formato MOBI. El libro A Viaxe Do Vento Pequeno en formato ePUB. El libro fue escrito en 2004 por el autor Carmelo Salmeron. Disfruta leyendo con el sitio web titantitan.mx.

Cando sexa grande, o Vento pequeno quere ser un vento importante, pero non sabe que oficio escoller. Para resolver estas dúbidas, o Vento Pequeno decide facer unha viaxe e coñecer as diferentes funcións que un vento pode desempeñar na Naturaleza. Resulta que hai ventos que axudan a sementar a terra, outros que se dedican aacabar con todo, outros que chaman pola chuvia...Pero, ¿cal será a vocación do Vento Pequeno?

INFORMACIÓN

TAMAÑO DEL ARCHIVO
10,99 MB
FECHA
1999
ISBN
9788440303745
DESCARGAR LEER EN LINEA

Hola preguntan donde está EL RINCON DE CARMEN está en Parque Natural de la Sierra Subbetica Rute. Un lugar en plena naturaleza ideal para descansar,cargar las pilas y disfrutar con los peques,muy cerca está la reserva de burros de adebo, en la Sierra de Rute y muchos sitios donde pasear en plena Naturaleza, sin agobios.

Lee toda la información gratis sobre el libro y ebook A viaxe do vento pequeno y del autor Carmelo Salmerón. También podrás acceder al enlace para comprar el libro A viaxe do vento pequeno y obtenerlo en pdf, epub, libro o el formato que desees.