La Neta Del Senyor Linh eBook

Titantitan.mx La Neta Del Senyor Linh Image
DESCRIPCIÓN

Cuida los árboles y descarga el libro de La Neta Del Senyor Linh en formato electrónico. En titantitan.mx encontrará el libro de La Neta Del Senyor Linh en formato PDF, así como otros buenos libros. ¡Lee La Neta Del Senyor Linh en tu teléfono, tableta o navegador!

Aquell home vell, dret a la popa del vaixell, :amp;#233;s el senyor Linh. Marxa del seu poble, del pa:amp;#237;s dels seus avantpassats, que ha quedat devastat per la guerra. Amb una m:amp;#224; agafa una maleta, amb l:amp;#8217;altra sost:amp;#233; una nena de poques setmanes que s:amp;#8217;ha quedat orfe i que es diu Sang di:amp;#251;.<;br /:GT;El vaixell arriba al port d:amp;#8217;una ciutat freda i grisa. Hi ha centenars de refugiats. La gent, l:amp;#8217;entorn s:amp;#243;n desoladors. Malgrat tot, el senyor Linh troba un amic, el senyor Bark, un home gros i solitari. No parlen la mateixa llengua, per:amp;#242; tots dos entenen la m:amp;#250;sica de les paraules i la timidesa dels gests. El senyor Linh t:amp;#233; un cor senzill. Un cor, trencat per la guerra i el dol, que si encara batega :amp;#233;s per la petita Sang di:amp;#251;.

INFORMACIÓN

TAMAÑO DEL ARCHIVO
4,53 MB
FECHA
2006
ISBN
9788478716357
DESCARGAR LEER EN LINEA

La nieta del señor Linh es una historia de amistad y amor. La contraportada nos lo resume como una exquisita fábula sobre el exilio y la soledad, pero destaco el amor de un abuelo por su nieta y la amistad pura entre dos hombres que han perdido todo en distintas circunstancias.

El señor Linh huye de una guerra que ha acabado con su familia y destrozado su aldea. La guerra le ha robado todo menos a su nieta, un bebé llamado Sang Diu, que en su idioma significa «Mañana dulce», una niña tranquila que duerme siempre que el abuelo tararee su nana, la melodía que han cantado durante generaciones las mujeres de la ...